Dag collega's,
Sedert geruime tijd (enkele jaren) maken ook wij dankbaar gebruik van raamcontracten. Comparex speelt daarin een rol, omdat ze als gegunde partij te boek staat in enkele raamcontracten. Ik vermoed dus dat velen onder ons via Comparex afnemen.
Echter: de communicatie met Comparex is bedroevend, en slorpt (onnodig) energie en tijd op. Geen antwoorden, onduidelijke antwoorden, onvoldoende begeleiding of toelichting, geen of nauwelijks advies... Een simpele verlenging van een aantal o365-licenties kost een hoop e-mails en herinneringen sturen om uiteindelijk een offerte te ontvangen... om ze tenslotte nog te laat te mogen ontvangen, enzovoorts... Ik heb alle communicatie met Comparex bewust bijgehouden.
Persoonlijk hoeven dan de raamcontracten voor mij niet als de dienstverlening op deze wijze moet verlopen. Ik betaal liever een paar euro's meer (want veel scheelt het meestal niet als je wat uitkijkt) voor een degelijke dienstverlening dan deze onprofessionele dienstverlening te moeten ondergaan.
Ik mag en durf bovendien gerust stellen dat dit een structureel probleem is - alvast voor Meise - Ik heb alle communicatie met Comparex bewust bijgehouden.
Hoe zijn jullie ervaringen met leveranciers in software-licentie raamcontracten aub?