Ik heb thuis televisiedistributie, internet en telefoon via telenet en Mixed ICS. Sedert vorige vrijdag vallen zowel de tv-distributie als internet en telefoon regelmatig weg. Ik heb dit vandaag, 11 augustus 2003 gemeld aan Telenet. Eerst kreeg ik een enorm onvriendelijke dame aan de lijn die me niet wou verderhelpen omdat ik mijn klantennummer niet bij de hand had (en ze vond niets waaruit bleek dat ik bij hen klant was). Daarna had ik een vriendelijkere man aan de lijn, hij erkende dat er problemen zijn (hij kon zien dat de aansluitingen regelmatig uitvallen), maar een interventie kan maar pas donderdagnamiddag (drie dagen later) doorgaan.
Een telefoon naar Mixed ICS, de intercommunale die de TV-distributie verzorgt, leverde eveneens niets op. Wel zeiden ze me dat een vluggere interventie mogelijk is, als het bij de buren hetzelfde is. Ik heb hen erop gewezen dat ik zelf helemaal alleen klant ben, dat de buren daar niets mee te maken hebben.
Ik denk dat ik ga overschakelen naar ADSL van een andere provider, evenals telefoon van een andere provider en TV via een schotelantenne.