|
#1 —
29/03/2012 16:06
Wie heeft informatie betreffende de GSM-policies in steden en gemeenten?
Wordt er gewerkt met een forfait op maandbasis en wie er boven gaat moet dit zelf betalen?
Wordt er gewerkt met het systeem dat er 2 moet ingetoetst worden bij een privé-gesprek (proxy touch)?
Wat met internet-kosten, … etc).
Worden GSM's gekocht voor gebruikers, of een vast bedrag van tussenkomst?
Vast merk en type opgelegd of wordt principe BYOD (bring your own device) reeds gehanteerd?
Wat als GSM stuk is? kosten.
dank voor uw feedback.
|
Onbekende Gebruiker
|
#2 —
29/03/2012 16:46
Hey Dany,
Feitelijk 7 vragen, ik ga ze top-down trachten kort te beantwoorden:
1. GSM-policies... afspraken hieromtrent hebben we hier wel (vast forfaitaire bijdragen, voor gebruikers die mobiliteit nodig hebben (beperkt aantal)
2. De nagel op de kop
3. Niet in ons geval. Zie vraag 1 en 2
4. Telefoons zijn de goedkopere modellen (max 100 €), 'Internetten' hierop is nauwelijks doenbaar. Dataverkeer staat ook wel afzonderlijk op de factuur.
5. GSMs worden aangekocht
6. Vast merk en type meestal, BYOD nog niet gehanteerd. Eerste minimale voorzichtige stappen in die richting aan het zetten (paar toestellen).
7. In ons (en evenwaardige) gevallen: gezond verstand. In een groter bestuur: binden aan een policy zou ik zeggen.
|
|
#3 —
30/03/2012 14:24
Wordt er gewerkt met een forfait op maandbasis en wie er boven gaat moet dit zelf betalen?
JA Voor leden MAT is dit splitplan vanaf 25 €, voor de rest is dit vanaf 10 €
Wordt er gewerkt met het systeem dat er 2 moet ingetoetst worden bij een priv -gesprek (proxy touch)?
nee
Wat met internet-kosten, etc).
alleen de leden van het MAT hebben een dataabonnement
Worden GSM's gekocht voor gebruikers, of een vast bedrag van tussenkomst?
worden centraal aangekocht
Vast merk en type opgelegd of wordt principe BYOD (bring your own device) reeds gehanteerd?
standaardisatie door ICT dienst
Wat als GSM stuk is? kosten.
ICT-dienst staat in voor vervanging
Bedoeling is om deze policy dit jaar te wijzigen, want een aantal van de regels zijn achterhaald (oorspronkelijke policy is bijna 3Y oud)
|
Onbekende Gebruiker
|
#4 —
04/04/2012 08:26
Knokke-Heist, gebruikt split-billing, met code 2 voor private gesprekken. Data is altijd ten laste van het bestuur, buitenlandse gesprekken en roaming ten laste van de gebruiker.
Toestellen worden door het bestuur aangekocht, twee modellen een smartphone model (Android Samung) en een goedkoop basis GSM toestel.
|
- Posts
- 63
- Organisaties
- Cipal Schaubroeck
|
#5 —
04/04/2012 09:50
Beste,
hieronder uw vraag en ons antwoord:
- Wordt er gewerkt met een forfait op maandbasis en wie er boven gaat moet dit zelf betalen?
wij beschikken over een exclusief gsm-abonnement voor onze medewerkers.
Wie er te vaak en te veel over het budget gaat zal daarover aangesproken worden en zal er oplossing gezocht worden voor deze gebruiker.
Eigen toestel of ander abonnement.
Dus bij ons hoeven ze (voorlopig) nog niks zelf betalen als er erover gaan.
- Wordt er gewerkt met het systeem dat er 2 moet ingetoetst worden bij een privé -gesprek (proxy touch)?
nee, dit mag.
- Wat met internet-kosten, etc).
bepaalde personen beschikken over dataabonnement om e-mail & agenda te kunnen lezen, updaten, beantwoorden en voor internetgebruik.
Er mag tot 250 MB gegaan worden, maar dit wordt nooit gehaald.
- Worden GSM's gekocht voor gebruikers, of een vast bedrag van tussenkomst?
GSM's worden gekocht, goedkope voor TD waarbij enkel bellen moet mogelijk zijn, sommigen werknemers beschikken over dual-sim (werk en privé sim) en andere met dataabonnement over duurdere toestellen.
- Vast merk en type opgelegd of wordt principe BYOD (bring your own device) reeds gehanteerd?
Wij kiezen voor prijs/kwaliteit toestel, type staat niet vast. het principe BYOD wordt niet gehanteerd, daarvoor hebben we de dual-sim toestellen.
- Wat als GSM stuk is? kosten.
ICT-dienst kijkt voor vervanging/herstelling.
Hopelijk kan u hiermee weg.
mvg
Maarten Nuytten
|