|
#1 —
30/01/2013 12:22
Beste Collega's,
we werken aan een workflow voor inname openbaar domein (CBS, TD, Politie, bewonersbrieven,..) in CRM
Probleem is dat Belgacom, Eandis, ea elk hun eigen manier hebben om de informatie aan te leveren. Dit wordt nu opgelost met veel Excels en gecopy/paste.
Zijn er andere besturen vragende partij om hier toch even een dialoog over op te zetten met de nutsmaatschappijen om eea wat efficiënter te laten verlopen?
Dit wordt nu zomaar wat in de richting van lokale besturen gegooid. Ik vind dit niet aanvaardbaar in 2013...
groeten
Ivan Stuer
Sint-Niklaas
|
|
#2 —
31/01/2013 16:06
Is dat geen betrachting van GIPOD (Generiek Informatie Platform Openbaar Domein) waar het AGIV nu mee bezig is om die zaken te ontsluiten (http://www.agiv.be/gis/diensten/?catid=158) ?
Zij voorzien ook in een API en/of service(s) die moet toelaten om die zaken in je eigen omgeving te integreren.
Een van de nadelen in de huidige versie is dat er (nog) geen omleidingen kunnen worden ingegeven. Ik dacht dat het de bedoeling was om in v2 dit te kunnen doen.
|
|
#3 —
31/01/2013 20:01
ik dacht ook dat het de bedoeling is om dit op te lossen met GIPOD ...
Luc Velghe | Kortrijk
|
- Posts
- 63
- Organisaties
- Cipal Schaubroeck
|
#4 —
23/04/2013 15:16
GIPOD is vanaf heden online...
mvg
Maarten Nuytten
|